Algemene Vergadering mei 2024

04.05.24
Activiteit Evenement

Niet alle leiding van FOS Open Scouting wordt op de AV verwacht. Ze zijn in principe wel allemaal welkom. De leden van de Algemene Vergadering krijgen een officiële uitnodiging voor de AV toegestuurd.

Aan het begin van het scoutsjaar geeft iedere eenheid in Keeo aan welke drie leiding op de AV zullen stemmen voor hun eenheid (bezorg hen de functie 'eenheidsafgevaardigde AV 1', of '2' of '3').

Hier vind je alvast een volmachtformulier voor het geval je niet aanwezig kunt zijn. Je kan je volmacht enkel aan een ander AV-lid bezorgen. Contacteer [email protected] om te weten wie reeds ingeschreven is. Elk lid van de AV kan maximaal 2 volmachten van andere AV-leden dragen. Ook hier is het belangrijk om de ingevulde formulieren (neem een foto of scan) even vóór de AV te bezorgen via [email protected].

Praktisch:

• Zaterdagvoormiddag 4 mei 2024
  • 10u.00 tot 12u.30 (aanmelden vanaf 9u.30)
  • Het gaat om een hybride AV
    • Online kan je volgen via Zoom vanaf 9u.30.
    • Fysiek ben je welkom vanaf 09u.30 voor een boterkoek.
Paulushuis bovenzaal, Patijntjestraat 27
Gent