Nieuw reservatiesysteem ULDK

Tenten voor je kamp huren kan bij de Uitleendienst Kampeermateriaal (ULDK). Vanaf 2024 gaat dat net iets anders. Hieronder lees je wat je kan verwachten.

De ULDK heeft een nieuw reservatiesysteem ontwikkeld. Hierdoor is het niet langer nodig om als eerste je tenten aan te vragen. Gedaan met vol stress klaar te zitten op aanvraagdag. Vanaf nu kan je tenten aanvragen van 1 tot 19 februari. Iedereen maakt evenveel kans. Je zal je wel moeten voorbereiden op de aanvraag. Dat kan door je eenheid aan te melden bij het Verenigingsloket. Dit kan vanaf 31 januari.

Wanneer je eenheid geregistreerd is, kan je vanaf 1 februari tenten aanvragen bij de ULDK. Je kan tenten aanvragen tot en met 19 februari. Anders dan vroeger is het systeem niet langer first come, first served. Iedereen die voor de deadline van 19/02 een correcte aanvraag indient, maakt evenveel kans om het gevraagde materiaal te ontvangen.

Op 4 maart krijg je te horen hoeveel tenten je meekrijgt van de ULDK.

Bij problemen op het Verenigingsloket kan je bellen naar 1700 of contact opnemen met de helpdesk via hun site. Bij problemen met de ULDK kan je je bellen naar 022 51 69 43 of mailen naar [email protected].

Een uitgebreid stappenplan voor het Verenigingsloket / ULDK vind je op Scoutsmap.

Ga naar Scoutsmap

Problemen of vragen