Type:

Voor:

(A)EL-netwerk Antwerpen

Netwerk Ben je als (A)EL benieuwd hoe andere eenheidsleiding het aanpakken in hun eenheid? Kom dan naar de (A)EL-netwerken. Vijf keer per jaar gaat er een netwerk door in je provincie, telkens in het lokaal van een andere eenheid.

(A)EL-netwerk West-Vlaanderen

(A)EL-netwerk Centrum

Deadline bosvergunning

Reminder Om in Wallonië in bossen te mogen spelen moet je een "bosvergunning" aanvragen! Zie Scoutsmap voor meer info.

Deadline zomerkamp in KEEO

Reminder Gaan jullie op zomerkamp? Vergeet dit dan niet te registreren via KEEO. Registratie is verplicht vanaf 3 overnachtingen.

(A)EL-netwerk Oost-Vlaanderen

120e FOS De Zwaluw

Algemene Vergadering mei 2024

Gent
Evenement Elk jaar roepen we minstens tweemaal een Algemene Vergadering bijeen. De AV is een belangrijk inspraakorgaan. Het is hét hoogste beslissingsorgaan van FOS Open Scouting. Inschrijven

Vlootraad mei

Gent
Netwerk De vlootraad komt een vijftal keer per jaar samen.

Intercamp 2024

Świeradów-Zdrój
Evenement Intercamp is een evenement dat jaarlijks door een ander Europees land wordt georganiseerd in het pinksterweekend