(A)EL-netwerk Oost-Vlaanderen

02.05.24
Activiteit Netwerk

Ben je als (A)EL benieuwd hoe andere eenheidsleiding het aanpakken in hun eenheid? Kom dan naar de (A)EL-netwerken. Vijf keer per jaar gaat er een netwerk door in je provincie, telkens in het lokaal van een andere eenheid. Ook als geïnteresseerde leiding of toekomstige (A)EL ben je welkom op een netwerk.

Het thema van de avond bepaal je zelf: totemisatie, jaarplanning, eenheidsraad pimpen, diversiteit, motivatie, .... Laat het onderwerp op voorhand weten aan de LEO en dan gaan we er op het netwerk mee aan de slag.

Wil je iets kwijt aan FOS Open Scouting over een cursus, Saamdagen, Keeo of iets anders? Grijp dan je kans op het netwerk en lucht je hart. Dit is bovendien ook het ideale moment om je eenheidsevenementen aan te kondigen. Zo weten andere eenheden wanneer jullie fuif, spaghettidag of quiz doorgaat en kunnen ze er ook naar toe komen.

Enkele weken voor het netwerk ontvang je meer info in je mailbox en op facebook. Nog vragen of zin om mee te organiseren? Mail dan naar [email protected].

Viaductstraat 14,
120e FOS De Zwaluw