Zeilcursus stilstaand

01.04.24 - 05.04.24
Activiteit Vorming

De Cursus ‘Zeilen op Stilstaand water’ wordt aangeboden op 2 niveaus: beginners & gevorderden. Inhoudelijke informatie is terug te vinden op de scoutsmap.

De theoretische inhoud van de cursus staat neergeschreven in het handboek ‘Roeien en Zeilen op stilstaand water’. Elke deelnemer dient een eigen handboek te hebben tijdens de cursus. Dat kan aangekocht worden via de link in de bevestigingsmail die je ontvangt na je inschrijving. De cursusverantwoordelijke zal zorgen dat het handboek wordt uitgedeeld bij de start van de cursus. Wil je als cursist graag al op voorhand studeren? Dan kan je gebruik maken van een uitleenboek, contacteer hiervoor zeker je leiding.

Alle informatie is ook terug te vinden in de infobrief.

De cursus gaat door tijdens de eerste week van de paasvakantie. We starten in Brugge op maandag 1 april en eindigen op vrijdag 5 april. Instructeurs starten al op zondag 31 maart.

Kostprijs
Nautische basis van 11e-22e FOS De Boekaniers, Lodewijk Coiseaukaai 11D