Zeilcursus getijden

07.04.24 - 13.04.24
Activiteit Vorming

De Cursus Zeilen op Getijdenwater wordt aangeboden op 1 niveau. Inhoudelijke informatie is terug te vinden op de scoutsmap.

De theoretische inhoud van de cursus staat neergeschreven in het handboek ‘Roeien en Zeilen op stilstaand water’. Elke deelnemer dient een eigen handboek te hebben tijdens de cursus. Je kan het handboek aankopen via de link in de bevestigingsmail die je ontvangt na inschrijving. De handboeken zullen worden uitgedeeld op de eerste theoriedag. Wil je graag al vroeger studeren voor de cursus? Dan kan je gebruikmaken van een uitleenboek. Contacteer hiervoor je leiding.

Alle informatie is ook terug te vinden in de infobrief.

De cursus gaat door tijdens de tweede week van de paasvakantie. We starten in Terneuzen/ Antwerpen op zondag 7 april en eindigen op zaterdag 13 april. Over het start- en einduur wordt nog gecommuniceerd.

Over de precieze locatie wordt ook nog gecommuniceerd.

Kostprijs
€170,00