JOTA-JOTI 2024

18.10.24 - 20.10.24
Activiteit Evenement

JOTA-JOTI (Jamboree-on-the-Air en Jamboree-on-the-Internet) is 's werelds grootste digitale scoutevenement dat online doorgaat. Het evenement wordt elk jaar in het 3de weekend van oktober gehouden. Het verbindt miljoenen jonge mensen over de hele wereld voor een volledig weekend vol online activiteiten die vriendschap en wereldburgerschap bevorderen.

JOTA-JOTI 2024

Sluit je aan bij miljoenen jonge mensen over de hele wereld voor spannende leermogelijkheden onder het thema "Scouts for a Greener World", waarbij deelnemers worden uitgenodigd om milieubeheer en duurzame praktijken te verkennen. Samen zullen we Scouts inspireren en in staat stellen zinvolle actie te ondernemen om een ​​groenere en duurzamere wereld te creëren.

Groepen die zich inschrijven, krijgen toegang tot een hoop spelen, uitdagingen, handleidingen, en toffe projecten die bedacht zijn door de Landelijke JOTA-JOTI organisatie.

Binnenkort zal WOSM het JOTA-JOTI-merk en de badge van dit jaar bekendmaken. Die is vervolgens beschikbaar via de officiële World Scout Shop. Blijf op de hoogte van programma-aankondigingen via de sociale media en communicatiekanalen van World Scouting en JOTA-JOTI.

Wanneer

Relevante artikels

Jeugdbewegingen erkend als Vlaams immaterieel erfgoed

Wie is monsieur of madame camp?

#Kampen

Wie is monsieur of madame camp? Wat kan deze persoon voor ons kamp in Wallonië betekenen?

Buren op kamp

#Kampen