Kamp met LEJO

Elke zomer gaan we met LEJO vzw op kamp. Ook voor de zomer van 2024 zijn we op zoek naar leiding!

LEJO vzw is er voor jongeren in een kwetsbare situatie. Samen met de vrijwilligers van LEJO steken we een kamp in elkaar waar zowel leden van FOS Open Scouting als kinderen via LEJO kunnen voor inschrijven. Het kamp gaat door in de zomer en zit steeds boordevol avontuurlijke activiteiten!

👇 Wat mag je verwachten?

Een voortraject: zo leren we elkaar beter kennen & kunnen we het kamp goed voorbereiden. We zien elkaar op:

• 24u: Een avond en dag (= kort weekend) voor de begeleiding vol teambuilding en plezier om elkaar te leren en de kampdromen te bespreken. (datum nog te bepalen)
  • 10 en 11 augustus: voorkamp

Een zot kamp (12-16 augustus 2024), waar je als begeleiding meegaat om een bende 12-15-jarigen (zowel LEJO's als fossers) een onvergetelijke week te bezorgen.

Ben je leiding en heb je wel nog wat tijd over deze zomer? Laat dan zeker iets weten indien je interesse hebt.

Lop - Stafmedewerker Eenheidsondersteuning & Diversiteit

Het kantoor is gesloten van 9 tot en met 12 mei