Zeilcursus stilstaand

07.04.25 - 11.04.25
Activiteit Vorming

De Cursus ‘Zeilen op Stilstaand water’ wordt aangeboden op 2 niveaus: beginners & gevorderden. Inhoudelijke informatie is terug te vinden op de scoutsmap.

De theoretische inhoud van de cursus staat neergeschreven in het handboek ‘Roeien en Zeilen op stilstaand water’. Elke deelnemer dient een eigen handboek te hebben tijdens de cursus. Dat kan aangekocht worden via de link in de bevestigingsmail die je ontvangt na je inschrijving. De cursusverantwoordelijke zal zorgen dat het handboek wordt uitgedeeld bij de start van de cursus. Wil je als cursist graag al op voorhand studeren? Dan kan je gebruik maken van een uitleenboek, contacteer hiervoor zeker je leiding.

Alle informatie is ook terug te vinden in de infobrief.

De cursus gaat door tijdens de eerste week van de paasvakantie. We starten in Brugge op maandag 7 april en eindigen op vrijdag 11 april. Instructeurs starten al op zondag 6 april.

Amber - Stafmedewerker vorming en vloot

Relevante artikels

Jeugdbewegingen erkend als Vlaams immaterieel erfgoed

Aan Zet! FOS Open Scouting informeert scoutsjongeren over verkiezingen